czwartek, 7 kwietnia 2011

Crunch

Szukałam dziś w sklepie batoników musli. Akurat w tym, w którym ja byłam nie było. Ale czemu nie zrobić ich samemu. Powinny zawierać trochę słodkich składników (np. rodzynki), trochę kwaśnych (np. żurawinę), płatki owsiane. No i trzeba je czymś skleić - cukier.
Na blogu White plate znalazłam przepis podstawowy. Trochę go zmodyfikowałam.

Składniki:
110 g margaryny
119 g cukru (najlepiej trzcinowego)


Margarynę i cukier podgrzewamy w garnuszku i dodajemy:

200 g drobnych płatków owsianych
posiekane rodzynki, żurawinę suszoną i migdały według uznania, ja dodałam ok. 1/2 szkl., im więcej tych składników, tym mniej płatków
1 łyżeczkę imbiru w proszku


Dokładnie mieszamy i przekładamy do blaszki wysmarowanej masłem lub margaryną.

Pieczemy ok. 15 min. w temp. ok. 200st.C

Po upieczeniu pokroić lub połamać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz