wtorek, 15 stycznia 2013

Delimamma ... bo w kuchni warto grzeszyć

   Delimamma 


www.delimamma.pl 
 
Kto jeszcze nie odwiedził tej strony serdecznie zachęcam, bo naprawdę warto:)
Autorkę poznałam prawie rok temu. Spotkałyśmy się na warsztatach z fotografii kulinarnej. Uśmiechnięta, energiczna, pewna siebie, otwarta. Bloga, teraz już stronę, prowadzi od ponad roku, a zrobiła, osiągnęła dużo więcej niż wieloletni blogerzy. A co jest najbardziej niesamowite, to autentyzm. Blog odzwierciedla charakter Gosi. Wstępniaki są ciekawe i zabawne, przepisy łatwe do wykonania, a zdjęcia "smakowite".

Gosiu vel Delimammo króluj nam!

4 komentarze:

  1. Asieńko, właśnie opadła mi szczęka, spadły buty i co tam jeszcze ;) Przede wszystkim jest mi bardzo ale to bardzo miło... to co o mnie napisałaś sprawia, że jeszcze bardziej mi się chce! Z całą pewnością Twoja opinia wędruje do mojego słoika pięknych wspomnień, które jeszcze raz przeczytam w Nowy Rok!! Ściskam cię ciepło i mam nadzieję do zobaczyska ... może wspólnego pichcenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja go znam świetnie i wielbię jak czekoladę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) O kurcze to chyba największy komplement coś takiego usłyszeć od Czekoladowej Aurory !!! Jak mi dobrze :)

      Usuń