niedziela, 12 lutego 2012

Warsztaty

Dziękuję wszystkim Paniom uczestniczkom Warsztatów. 

Dla tych co dopytywały się o przepis na ciasteczka bananowe przepis znajduje się tutaj
(ps. przepraszam za okropną aranżację na zdjęciu). Zmodyfikowałam go delikatnie, tzn. dodałam szklankę mleka i odpowiednio więcej mąki. Piekłam w dużej blasze, takiej na cały piekarnik. Po wystygnięciu zawinęłam w papier i pozostawiłam by ciasto zmiękło. Następnie wycięłam kształty foremkami do ciasteczek.

Przepis na ciasto marchewkowe i bakaliowe już wkrótce:)

Dla niezorientowanych. W ten weekend odbyły się w Białymstoku warsztaty zorganizowane przez  Stowarzyszenia Kobieteria, podczas których prowadziłam warsztaty "Niech Ci się upiecze! Sztuka pieczenia". Więcej na stronie Stowarzyszenia www.kobieteria.org.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz